
Në mënyrë të pashmangshme, fëmijët tanë po rriten në kohë kur ata kanë privilegjin ta bëjnë këtë me teknologjinë dhe të jenë pjesë e tranzicionit në një botë më dixhitale, të mbushur me mundësi. Natyrisht, me ekuilibrin e duhur mes jetës shoqërore dhe kohës së kaluar para monitorëve, fëmijët zhvillohen me një shpejtësi të ndryshme, në një epokë teknologjike shumë të ndryshme, madje ndonjëherë edhe i tejkalojnë prindërit e tyre. Kjo është për shkak se teknologjia është rreth tyre - në një formë ose në një tjetër.
Klasa nuk bën përjashtim. Duke u zhytur më thellë në botën e teknologjisë dhe zbatimin e saj në procesin arsimor, duhet të theksojmë se këtu nuk bëhet fjalë vetëm për kompjuterët dhe telefonat si objektet më të konsideruara të dixhitalizimit. Përkundrazi, teknologjia është pjesë e procesit për shumë arsye të tjera. Është në multimedia që projekton prezantime interesante, në robotët që janë pjesë e jetës së përditshme të fëmijëve (dhe ata që nuk janë), si dhe në të gjitha pajisjet e tjera elektronike që mundësohen nga teknologjia.
Si mësuesit ashtu edhe prindërit duhet të kuptojnë se duke përdorur teknologjinë në klasa, ata mund ta paraqesin materialin mësimor në një mënyrë ndërvepruese dhe vërtet tërheqëse për fëmijët. Është dëshmuar se ndihmon në përthithjen e materialit të ri më shpejt dhe më lehtë, duke ofruar gjithashtu mundësi të reja mësimi.
Për shkak të rritjes në një mjedis ku gjithçka rreth tyre drejtohet nga teknologjia, dhe ata njihen me logjikën e saj që në moshë të vogël, fëmijët përqafojnë gjithçka që lidhet me teknologjinë - si programimi, zhvillimi i aplikacioneve dhe lojërave, robotët, etj. - si diçka për të cilën ata kanë një interes të madh dhe një pjesë e konsiderueshme e fëmijëve duan të zhvillohen në këtë drejtim.
Pse teknologjia gjatë procesit mësimor i ndihmon fëmijët?
Le të shohim gjithashtu se cilat janë saktësisht anët pozitive të teknologjisë në procesin e të mësuarit dhe se si ajo ndihmon për ta bërë më të lehtë për fëmijët të perceptojnë informacionin, të përshtaten dhe të rriten me aftësi të reja dhe të rëndësishme.
1. Ata i përgatisin nxënësit për të ardhmen
Për shkak të epokës dixhitale në të cilën jetojmë, sa më herët të zhvillojnë fëmijët aftësitë e tyre teknologjike, aq më mirë do të jenë të përgatitur për të ardhmen që i pret. E ardhmja në profesionet e tyre, zhvillimi i tyre personal, rritja e tyre akademike dhe, në përgjithësi, integrimi i tyre në botën teknologjike.
Qëllimi ynë është jo vetëm përgatitja për të ardhmen e profesioneve, por edhe përshtatja me fleksibilitetin e teknologjisë në jetën e përditshme. Të gjitha përfitimet e rëndësishme të të mësuarit përmes teknologjisë i sjellin fëmijët më pranë suksesit.
2. Inkurajoni pavarësinë e tyre
Nuk po flasim për dhënien e telefonave dhe tabletave fëmijëve në moshë të vogël për të tërhequr vëmendjen e tyre për një periudhë kohore. Kjo nuk i bën ata të pavarur, por i shkëput nga mjedisi real në të cilin, në vitet e tyre më të rëndësishme të rritjes, duhet të jenë socialë.
Përkundrazi, ne po i referohemi pavarësisë që vjen në një moshë pak më të madhe dhe aksesit që ata marrin në informacione të rëndësishme që tani mund t'i gjejnë vetë në internet.
Teknologjia u jep studentëve akses në një mori burimesh në internet (diçka që as orët në bibliotekë nuk do ta bënin), duke i inkurajuar ata të kërkojnë informacion vetë në një oqean të tij, të zgjedhin burimet e duhura për besueshmëri, dhe për këtë arsye, të jesh - i pavarur. Mos harroni, kjo është koha që prindërit dhe studentët të ofrojnë udhëzimet e duhura për përzgjedhjen e informacionit në internet për të parandaluar efektin negativ të aksesit të tepërt të informacionit falas në internet.
3. Përmirësojnë aftësitë e tyre për zgjidhjen e problemeve dhe vendimmarrjen
Teknologjia është një mjet jashtëzakonisht i rëndësishëm dhe i mirë për zhvillimin e këtyre dy aftësive tek fëmijët. Zgjidhja e problemeve të çfarëdo natyre dhe marrja e vendimeve në situata të ndryshme janë aftësi që do të kenë vlerë të madhe për zhvillimin e tyre - si në aspektin profesional ashtu edhe në atë personal.
Lojërat dhe aplikacionet edukative që fëmijët mund të kenë akses në telefonat dhe tabletët e tyre i njohin ata me probleme hipotetike në formën e lojërave dhe enigmave ndërvepruese që fëmijët duhet të zgjidhin për të arritur në nivelin tjetër. Kështu, ata mësojnë në mënyrë delikate të merren me problemet që më vonë do të kalojnë nga ekrani në jetën reale.
E kemi përmendur shpesh se sa i vlefshëm është zbatimi i teknologjisë së informacionit në kurrikul. Me Akademinë e Programimit për Fëmijë të MindHub, ne e bëjmë qëllimin tonë kryesor nëpërmjet programimit të ndihmojmë fëmijët të zhvillojnë aftësitë e tyre analitike në kërkimin e problemeve, të gjejnë zgjidhjet e tyre më lehtë dhe të jenë gati për çdo nivel tjetër vështirësie.
4. Ata zhvillojnë përshtatshmërinë e fëmijëve
Më lart, ne kemi trajtuar shpejtësinë me të cilën teknologjia po ndryshon dhe zhvillohet dhe sa e rëndësishme është që fëmijët të jenë të adaptueshëm dhe fleksibël ndaj botëve të reja dixhitale. Njohja e teknologjive të ndryshme dhe mënyra e përdorimit të tyre është thelbësore për të rinjtë. Kur studentët njihen me teknologjitë e reja, ata përshtaten më lehtë me ndryshimet teknologjike që janë të pashmangshme në ditët e sotme.