Në këtë nivel, fëmijët e moshës 8 dhe 9 vjeç prezantohen me veprime të përsëritura dhe degëzimin e programit si dhe ngjarjet ndërsa krijojnë lojëra interesante në mjedise të ndryshme programimi.
Studenti do të marrë certifikatë për çdo nivel të përfunduar.
500 pikët
Çdo modul i përfunduar ju sjell 100 pikë dhe niveli i plotë 500 pikë.
Disa nga instrumentet dhe mjediset e programimit të përdorura nga studentët në këtë nivel.
| Në këtë modul, studentët mësojnë se kompjuterët mund të ekzekutojnë vetëm udhëzime të sakta dhe të qarta që janë renditur në mënyrën e duhur dhe që çojnë në një rezultat të pritshëm. |
| Në këtë mësim, studentët takohen për herë të parë me strukturat kushtëzuese. Duke përfshirë një operator kushtëzues në programin e tyre, ata do të mësojnë se si të aktivizojnë një pjesë të caktuar të kodit në varësi të kushtit që është vendosur paraprakisht. |
| Në këtë modul, studentët mësojnë rreth cikleve - struktura të programit që përdoren për ekzekutimin e përsëritur të një pjese të caktuar kodi. Ne mund të përsërisim çdo udhëzim ose sekuencë udhëzimesh një numër të caktuar herësh ose deri sa të plotësohet një kusht. |
| Në këtë modul, studentët prezantohen me konceptin e ngjarjeve në programim. Përdorimi i një ngjarjeje në algoritëm na lejon të kryejmë veprime të ndryshme si kontrollimi i Sprite në lojëra ose robotë. Studentët mësojnë se si robotët mund të komunikojnë me njëri-tjetrin ose me Sprite e softuerit. |