Mosha 8-9

Niveli 1 - Takimi im i parë me programimin me blloqe

Në këtë nivel, fëmijët e moshës 8 dhe 9 vjeç prezantohen me veprime të përsëritura dhe degëzimin e programit si dhe ngjarjet ndërsa krijojnë lojëra interesante në mjedise të ndryshme programimi.

Kursi është i disponueshëm në qendrat tona:
Data 10/31/2025 (E premte)
Kohëzgjatja - Moduli 1 4 javë
5:30PM - 7:30PM CST (2h)
Çmimi 60.00 EUR
Sallë MindHub - Square 21 Tirana
Regjistrohu

Informacion rreth modulit

Në këtë nivel, fëmijët e moshës 8 dhe 9 vjeç prezantohen me veprime të përsëritura dhe degëzimin e programit si dhe ngjarjet ndërsa krijojnë lojëra interesante në mjedise të ndryshme programimi.

Certifikatë

Certificates Mindhub

Studenti do të marrë certifikatë për çdo nivel të përfunduar.

Pikë bonus

500 pikët

Çdo modul i përfunduar ju sjell 100 pikë dhe niveli i plotë 500 pikë.

Mjetet

wonder scratch-logo hopscotch sphero

Disa nga instrumentet dhe mjediset e programimit të përdorura nga studentët në këtë nivel.

100 PIKË

Konceptet bazë në programimin me blloqe

Në këtë modul, studentët mësojnë se kompjuterët mund të ekzekutojnë vetëm udhëzime të sakta dhe të qarta që janë renditur në mënyrën e duhur dhe që çojnë në një rezultat të pritshëm.

Temat

  1. Çfarë është një program? Udhëzimet dhe prioriteti
  2. Radhitja e veprimeve në krijimin e një programi. Përdorimi i ndërfaqeve të ndryshme
  3. Matematika bazike dhe hyrje në operatorë
  4. Përgatitja e projektit 1 (8-9)

100 PIKË

Degëzimi. Kushtet në programim

Në këtë mësim, studentët takohen për herë të parë me strukturat kushtëzuese. Duke përfshirë një operator kushtëzues në programin e tyre, ata do të mësojnë se si të aktivizojnë një pjesë të caktuar të kodit në varësi të kushtit që është vendosur paraprakisht.

Temat

  1. Çfarë është një kusht? E vërtetë ose e gabuar
  2. Konstruksione kushtesh të thjeshta dhe kushte komplekse
  3. Kushtet e mbivendosura dhe aplikimi i operatorit logjik
  4. Përgatitja e projektit 3 (8-9)

100 PIKË

Veprime të përsëritura (Cikli i përsëritjes)

Në këtë modul, studentët mësojnë rreth cikleve - struktura të programit që përdoren për ekzekutimin e përsëritur të një pjese të caktuar kodi. Ne mund të përsërisim çdo udhëzim ose sekuencë udhëzimesh një numër të caktuar herësh ose deri sa të plotësohet një kusht.

Temat

  1. Çfarë është një cikël? Çfarë është një iteracion?
  2. Ciklet e pafundme. Ciklet numëruese dhe ciklet e vendimeve
  3. Ciklet e mbivendosura. Përzierja e cikleve numeruese dhe të vendimeve
  4. Përgatitja e projektit 2 (8-9)

100 PIKË

Prezantimi i ngjarjeve në program

Në këtë modul, studentët prezantohen me konceptin e ngjarjeve në programim. Përdorimi i një ngjarjeje në algoritëm na lejon të kryejmë veprime të ndryshme si kontrollimi i Sprite në lojëra ose robotë. Studentët mësojnë se si robotët mund të komunikojnë me njëri-tjetrin ose me Sprite e softuerit.

Temat

  1. Çfarë është një ngjarje?
  2. Hedhja dhe kapja e ngjarjeve
  3. Iniciatorët dhe konsumatorët
  4. Përgatitja e projektit 4 (8-9)

Mentorët