Eksploro botën e programimit

Ky nivel ndihmon programuesit tanë të rinj të hedhin hapat e tyre të parë në botën e programimit. Duke përdorur mjete të ndryshme dhe përmes një larmie projektesh, fëmijët prezantohen me veçoritë kryesore të sistemit kompjuterik. Ata mësojnë se çfarë janë algoritmet, ngjarjet, kushtet, variablat, ciklet dhe shumë koncepte të tjera bazë në programim. Ata i zbatojnë këto koncepte duke programuar borde kompjuteri, duke krijuar lojëra dhe animacione të paraqitura në një mënyrë interesante dhe argëtuese. Gjatë modulit të fundit, programuesit tanë të rinj do të prezantohen gjithashtu me fushën e aplikacioneve mobile, si dhe programimin e web-it, pas të cilave, së bashku me specialistët tanë, ata do të zgjedhin një nga kurset tona shtesë për t'u specializuar.

Certifikatë

Certificates Mindhub

Studenti do të marrë certifikatë për çdo nivel të përfunduar.

Pikë bonus

500 pikët

Çdo modul i përfunduar ju sjell 100 pikë dhe niveli i plotë 500 pikë.

Mjetet

css-html scratch-logo mit-app-inventor microbit

Disa nga instrumentet dhe mjediset e programimit të përdorura nga studentët në këtë nivel.

Boards

Një nivel = 4 module

Location

Një modul = 4 klasë

Time

Një klasë = 120 minuta

Regjistrohu

100 PIKË

Moduli 1 - Blloqet e kodit

Në hyrje të këtij moduli, ne prezantojmë programimin vizual (me blloqe) për fëmijët. Ata zhvillojnë një kuptim të asaj që është një "mjedis programimi" dhe mësojnë si ta përdorin atë ndërsa krijojnë programin e tyre të parë kompjuterik. Çdo temë në modul ndërton njohuritë dhe aftësitë e programuesve të rinj, në mënyrë që ata të dinë si të përdorin "ngjarje", "kushte" dhe "variabla" dhe të fillojnë të shkruajnë kod për programimin e komponentëve harduerikë.

Temat

  1. Programi dhe algoritmi. Kush e menaxhon kompjuterin?
  2. Çdo bllok kodi ka një pikë fillimi. Ngjarjet
  3. Kujdes! Rrugët dhe kthesat në kod. Deklaratat if
  4. Rojtarët e thesareve të fshehura. Variablat

100 PIKË

Moduli 2 - Programet dhe mikro kompjuterët

Dy temat e para të modulit të dytë i provokojnë fëmijët të zbatojnë njohuritë e tyre duke zhvilluar një projekt në dy mjedise të ndryshme programimi. Përveç kësaj, programuesit e rinj përballen me koncepte të reja - "ciklet" dhe "operatorët". Në këtë modul, fëmijët shkruajnë programet e tyre të para të ndërlikuara dhe zhvillojnë më tej aftësitë e tyre të programimit duke përdorur komponentë harduerikë.

Temat

  1. Tornado në Kod. Ciklet
  2. Mjeshtrat e Kodit. Deklaratat if, Variablat dhe Ciklet
  3. Kush është Më i Mirë - Më i Madh - Më i Shkëlqyer? Operatorët
  4. Kapmë nëse Mundesh. Korrigjimi

100 PIKË

Moduli 3 - Krijo lojën tënde të parë. Programo smartphone-in tënd

Secila nga dy temat e para në modul është e dedikuar për një projekt loje në shkallë të gjerë përmes të cilit fëmijët praktikojnë njohuritë e fituara më parë. Dy temat e ardhshme i prezantojnë programuesit e rinj me një mjet të ri softuerik për ndërtimin e aplikacioneve mobile, që po bëhet një mjet i shkëlqyeshëm për zhvillimin e mendimit logjik.

Temat

  1. Krijo një lojë! Koncepti Bazë i Programimit të Lojërave. Projekti I
  2. Krijo një lojë! Koncepti Bazë i Programimit të Lojërave. Projekti II
  3. Telefonët smart Gjithashtu Duan Kod. Ngjarjet dhe Parametrat në Aplikacionet Mobile
  4. Kod siç të Pëlqen. Funksionet

100 PIKË

Moduli 4 - Browser kush?

Gjatë këtij moduli, fëmijët mësojnë rreth HTML dhe CSS, duke u njohur me strukturën bazë të komandave dhe termave, si "tag" dhe "attribute". Në temën e parë të modulit, ne prezantojmë konceptet e browser-it dhe mjedisin e zhvillimit duke bërë një kalim të qetë nga teknologjitë e njohura, për të ndërtuar mbi mësimet e marra në tre modulet e mëparshme.

Temat

  1. Nga një Dritare e Zbrazët në një faqe web
  2. Çfarë Gjuhe Flet Kompjuteri?
  3. A Përdor CSS Lapsa?
  4. Ne Kemi Mësuar shumë!