Kodimi në Roblox për fillestarë

Në këtë nivel, fëmijët do të mësojnë se si të krijojnë lojërat e tyre me ndihmën e Roblox Studio - ata do të mësojnë se si të krijojnë elemente të tyre 3D dhe t'i kontrollojnë ato në hapësirën 3D. Me ndihmën e dizajnit 3D dhe gjuhës së programimit Lua, fëmijët do të mësojnë disa nga konceptet bazë në programim - konstruksionet e përsëritura, konstruksionet kushtëzuese, krijimin e funksioneve dhe thirrjen e tyre me ngjarje. Në fund të këtij niveli, fëmijët do të jenë në gjendje të krijojnë lojërat e tyre për t'i ndarë dhe luajtur me miqtë e tyre. Programi është i përshtatshëm për nxënësit e avancuar dhe fëmijët që kanë mbuluar kurset tona të detyrueshme.

Certifikatë

Certificates Mindhub

Studenti do të marrë certifikatë për çdo nivel të përfunduar.

Pikë bonus

500 pikët

Çdo modul i përfunduar ju sjell 100 pikë dhe niveli i plotë 500 pikë.

Mjetet

wonder scratch-logo hopscotch microbit

Disa nga instrumentet dhe mjediset e programimit të përdorura nga studentët në këtë nivel.

Boards

Një nivel = 4 module

Location

Një modul = 4 klasë

Time

Një klasë = 120 minuta

Regjistrohu

100 PIKË

Moduli 1 - Konceptet kryesore të zhvillimit të lojërave në Roblox

Në këtë modul, fëmijët prezantohen me mjedisin e programimit të lojërave Roblox. Ne do t'u mësojmë fëmijëve se si të krijojnë elementet e tyre në lojë dhe të zhvillojnë lojërat e tyre tërheqëse.

Temat

  1. Çfarë është Roblox Studio? Le të njihemi me mjedisin e programimit
  2. Krijo botën tënde
  3. Krijo forma të ndryshme
  4. Përgatitja e projektit

100 PIKË

Moduli 2 - Veprime të përsëritura në Roblox Studio

Në këtë modul, ne prezantojmë një nga konceptet kryesore në programim – struktura ciklike. Ne i njohim fëmijët me gjuhën e programimit Lua që përdoret për të programuar lojërat Roblox.

Temat

  1. Krijimi i një skripti. Prezantimi i konceptit të <<variable>>
  2. Prezantimi i konceptit të <<cycle>>. Cikli i pafund në Lua.
  3. Cikli me numërues dhe cikli vendimor në Lua
  4. Përgatitja e projektit - Moduli 2

100 PIKË

Moduli 3 - Degëzimi i programit në Roblox Studio

Në këtë modul, fëmijët do të mësojnë rreth strukturave kushtëzuese dhe se si ato përdoren për të degëzuar programimin tonë në skenarë të ndryshëm. Ne do t'u mësojmë fëmijëve se si pjesë të ndryshme të kodit tonë të programimit aktivizohen në varësi të kushteve të ndryshme.

Temat

  1. Çfarë është një <<condition>> në Lua?
  2. Krijimi i kushteve të thjeshta <<if then>>
  3. Krijimi i kushteve komplekse <<if then>>
  4. Përgatitja e projektit - Moduli 3

100 PIKË

Moduli 4 - Prezantimi i funksioneve dhe ngjarjeve në Roblox Studio

Në këtë modul, ne i prezantojmë fëmijët me funksionet e programimit dhe se si ato thirren duke përdorur ngjarje që i shkaktojnë ato. Ne vazhdojmë duke ndihmuar fëmijët të zhvillojnë algoritme më komplekse në lojërat tona Roblox.

Temat

  1. Çfarë është një <<function>>? Përcaktimi i <<functions>> në Lua
  2. Çfarë është një <<event>>? Thirrja e funksionit përmes ngjarjes
  3. Funksionet që përdorin parametra
  4. Përgatitja e projektit - Moduli 4