
Ky nivel është takimi i parë i programuesve të vegjël të nivelit tonë të lartë me programimin me blloqe dhe bazat e programimit. Gjatë Nivelit 1, fëmijët mësojnë veçoritë bazë të sistemit kompjuterik, njihen me koncepte të tilla si softuer dhe harduer dhe ndryshimin midis tyre, dhe cilat nga këto pjesë do të studiojnë në kurs. Nxënësit gjithashtu njihen me konceptet e programit, udhëzimeve, prioritetit, mjedisit të programimit si dhe algoritmit. Ata mësojnë të gjitha këto duke programuar sjelljen e robotëve dhe duke krijuar animacione interesante. Në këtë nivel, fëmijët e moshës 10 dhe 11 vjeç prezantohen me veprime të përsëritura dhe degëzimin e programit si dhe ngjarjet ndërsa krijojnë lojëra interesante në mjedise të ndryshme programimi. Qëllimi i këtij niveli është të njohim fëmijët me konceptet bazë të botës së programimit si dhe të hedhim themelet që fëmijët të fillojnë të ndërtojnë njohuri shtesë në nivelet e ardhshme. Për të arritur rezultate më të mira në nivel, ne përdorim mjete të ndryshme si robotët programues, mjete të veçanta softuerike dhe harduerike, mjedise të ndryshme programimi për të mbajtur vëmendjen e fëmijëve dhe për t'u mundësuar atyre të kuptojnë konceptet e tyre duke punuar me mjete dhe mjedise të ndryshme programimi.
Studenti do të marrë certifikatë për çdo nivel të përfunduar.
500 pikët
Çdo modul i përfunduar ju sjell 100 pikë dhe niveli i plotë 500 pikë.
Disa nga instrumentet dhe mjediset e programimit të përdorura nga studentët në këtë nivel.
Në këtë modul, studentët mësojnë bazat e programimit duke përdorur gjuhën vizuale të programimit. Ata ndërtojnë programe që përbëhen nga një numër udhëzimesh të cilat i përdorin për të kontrolluar sjelljen e robotëve të ndryshëm. Studentët punojnë me ndërfaqe të ndryshme dhe programojnë sprite që mund t'i përdorin në lojëra. Në këtë modul, studentët prezantohen me ngjarjet në programim. Përdorimi i një ngjarjeje në algoritëm na lejon të kryejmë veprime të ndryshme si kontrollimi i sprite-ve në lojëra ose robotë. Studentët mësojnë se si robotët mund të komunikojnë me njëri-tjetrin ose me Sprite e softuerit.
Në këtë modul, studentët mësojnë se çfarë janë variablat dhe si të caktojnë vlerë për një variabël. Ata zbulojnë llojet e ndryshme të variablave dhe mënyrën se si mund të aplikohen në programim.
Në këtë modul, studentët mësojnë rreth cikleve - struktura programore që lejojnë ekzekutimin e përsëritur të një fragmenti të caktuar kodi. Studentët shqyrtojnë dallimet midis llojeve të cikleve që ekzistojnë. Ata prezantohen me konceptet e abstraksionit dhe iteracionit dhe i zbatojnë njohuritë e reja në programimin e lojërave më komplekse dhe projekteve me robotë.
Në këtë mësim, studentët mësojnë rreth natyrës dhe rolit të strukturave kushtëzuese në programim. Struktura që lejojnë degëzimin e algoritmit. Studentët mësojnë se si të aktivizojnë një pjesë të ndryshme të kodit, në varësi të kushtit, duke përfshirë një operator kushtëzues. Studentët zgjerojnë njohuritë e tyre dhe mësojnë se një kusht mund të përfshijë një tjetër kusht brenda vetes.