Niveli 2 - Bazat e avancuara të programimit

Ky nivel prezanton nxënësit me shpërndarjen e algoritmeve në funksione dhe procedura duke përdorur programimin me blloqe në një shumëllojshmëri mjedisesh. Ata forcojnë aftësitë e tyre për të punuar me variabla duke krijuar lojëra interaktive dhe duke programuar robotë dhe borde Micro:bit. Ata prezantohen me konceptin e "regjistrit të memories" dhe zhvillojnë një projekt interesant dhe kompleks në pjesën përfundimtare të nivelit.

Certifikatë

Certificates Mindhub

Studenti do të marrë certifikatë për çdo nivel të përfunduar.

Pikë bonus

500 pikët

Çdo modul i përfunduar ju sjell 100 pikë dhe niveli i plotë 500 pikë.

Mjetet

tynker scratch-logo hopscotch microbit

Disa nga instrumentet dhe mjediset e programimit të përdorura nga studentët në këtë nivel.

Boards

Një nivel = 4 module

Location

Një modul = 4 klasë

Time

Një klasë = 120 minuta

Regjistrohu

100 PIKË

Moduli 1 - Prezantimi i operatorëve në programim

Në këtë modul, studentët zbulojnë natyrën e operatorëve dhe strukturën e tyre. Ata studiojnë rolin që luajnë në programim dhe si t'i përdorin ato në mënyrë korrekte për të përmirësuar programet e tyre. Studentët mësojnë të ndërtojnë një algoritëm me më shumë se një operator.

Temat

  1. Prezantimi i operatorëve në programim
  2. Struktura e operatorit. Operandi
  3. Llojet e operatorëve
  4. Puna me shumë operatorë (‘ose’ dhe ‘dhe’/’dhe’ dhe ‘ose’). Përgatitja e një projekti

100 PIKË

Moduli 2 - Krijimi dhe optimizimi i algoritmeve

Në këtë modul, studentët prezantohen më në detaje me konceptin e algoritmit. Ata krijojnë projekte komplekse që përfshijnë kushte dhe cikle. Kur krijojmë një program kompleks, duhet të marrim parasysh të gjitha skenarët që mund të na pengojnë të arrijmë rezultatin që presim. Në këtë modul, studentët punojnë për aftësitë e tyre për zgjidhjen e problemeve dhe për të hequr pengesat në rrugën drejt rezultateve të pritura.

Temat

  1. Përkufizimi i algoritmit. Ndërtimi i algoritmit.
  2. Prioriteti i veprimeve në algoritmet komplekse. Aplikimi i kushteve dhe cikleve në algoritme.
  3. Rregullimi i gabimeve në konstruktimin e algoritmeve komplekse.
  4. Algoritmet komplekse. Aplikimi i algoritmeve. Përgatitja e një projekti.

100 PIKË

Moduli 3 - Aplikimi i procedurave dhe funksioneve në program

Në këtë modul, studentët zbatojnë gjithçka që kanë mësuar në programet e tyre të ndryshme dhe interesante. Ata mësojnë si t'i caktojnë vlerë një funksioni dhe si ta aktivizojnë një funksion në çdo pjesë të dhënë të kodit. Ata zhvillojnë programe komplekse duke përdorur procedura që do të kontrollojnë sjelljen e robotëve të ndryshëm.

Temat

  1. Përkufizimi dhe aplikimi i procedurave
  2. Funksionet. Aplikimi i funksioneve
  3. Prioriteti i udhëzimeve në ndërtimin e një funksioni. Vlera e funksionit
  4. Puna me dhe aplikimi i shumë funksioneve. Krijimi i një algoritmi me shumë funksione. Përgatitja e një projekti.

100 PIKË

Moduli 4 - Përgatitja e një zgjidhjeje komplekse për një detyrë

Në këtë modul, fëmijët do të duhet të zgjidhin problemet individualisht. Moduli përfshin programe që lidhen me rikrijimin e lojërave të famshme botërore dhe misionet nga konkurset ndërkombëtare të programimit robotik. Me to, fëmijët do të jenë në gjendje të tregojnë potencialin e tyre dhe të përpiqen të zbatojnë të gjitha idetë e tyre në mjediset dixhitale të programimit.

Temat

  1. Zhvillimi i një loje me një variabël për të gjitha karakteret dhe variabla për secilin karakter
  2. Përgatitja e një projekti ndërveprimi që përfshin më shumë se një robot
  3. Përgatitja e një projekti robotik mbi temat nga konkurrenca ndërkombëtare e programimit
  4. Zbatimi i një projekti nga ideja vetjake dhe prezantimi i tij para një audience