Niveli 2 - Programoj në IDE të ndryshme dhe krijoj lojëra

Niveli "Programoj në IDE të ndryshme dhe krijoj lojëra" përfshin aplikimin praktik të materialit të mësuar në disa module të para, hartimin e algoritmeve komplekse dhe përmirësimin e njohurive për variablat. Në këtë nivel, fëmijët kanë mundësinë të testojnë plotësisht njohuritë e tyre duke krijuar lojëra komplekse. Këtu fëmijët mësojnë të punojnë me më shumë se një variabël dhe të përcaktojnë llojet e tyre vetë në varësi të asaj që u nevojitet për lojërat e tyre. Në këtë nivel, fëmijët programojnë sjelljen e robotëve dhe përdorin variabla për herë të parë. Së fundmi, në këtë nivel, fëmijët mësojnë si të lexojnë një kod të gatshëm dhe ta debug-ojnë atë - pra, debug-imin. Sërish, ne mbështetemi në shumëllojshmërinë e mjediseve programore dhe mjeteve harduerike pasi është thelbësore për fëmijët të shohin menjëherë zbatimin e programit që kanë koduar dhe mënyrën se si ndryshon duke ndryshuar një ose më shumë udhëzime.

Certifikatë

Certificates Mindhub

Studenti do të marrë certifikatë për çdo nivel të përfunduar.

Pikë bonus

500 pikët

Çdo modul i përfunduar ju sjell 100 pikë dhe niveli i plotë 500 pikë.

Mjetet

wonder scratch-logo hopscotch sphero

Disa nga instrumentet dhe mjediset e programimit të përdorura nga studentët në këtë nivel.

Boards

Një nivel = 4 module

Location

Një modul = 4 klasë

Time

Një klasë = 120 minuta

Regjistrohu

100 PIKË

Moduli 1 - Iteracione të përsëritura

Në këtë modul, studentët zgjerojnë njohuritë e tyre mbi ciklet duke i bërë programet e tyre më komplekse, duke përfshirë iteracione të përsëritura. Studentët mësojnë se një cikël i plotë i ciklit të brendshëm korrespondon me një iteracion të ciklit të jashtëm. Në këtë modul, studentët mësojnë rreth cikleve dhe kushteve në programim dhe ndërtojnë algoritme komplekse që më pas përdoren për robotët dhe Sprite e lojërave. Studentët konsolidojnë të gjitha ato që kanë mësuar deri më tani dhe i zbatojnë ato në programe më komplekse. Duke ndërtuar algoritme më komplekse që përfshijnë cikle të ndryshme dhe kushte, studentët mësojnë rreth prioriteteve në një program dhe si të rregullojnë gabimet në kod.

Temat

  1. Çfarë është një iteracion?
  2. Përzierja e llojeve të ndryshme të cikleve
  3. Prioriteti në iteracionet komplekse
  4. Përgatitja e projektit 5 (6-7)

100 PIKË

Moduli 2 - Kushtet komplekse në programim

Në këtë modul, studentët praktikojnë ato që kanë mësuar deri tani duke krijuar lojëra dhe duke programuar sjelljen e robotëve me më shumë se një kusht në program. Studentët mësojnë se si fjala kyçe 'else' mund të shtojë një degë në program.

Temat

  1. Kusht kompleks – if-then-else. Kur duhet përdorur?
  2. Ndarja e udhëzimeve – kur janë udhëzimet të futura në 'else'
  3. Puna me më shumë se një kusht
  4. Përgatitja e projektit 6 (6-7)

100 PIKË

Moduli 3 - Kusht brenda një kushti – kushtet të ndërlidhura

Në këtë modul, studentët do të ndërtojnë mbi ato që kanë mësuar deri tani duke mësuar se një kusht mund të përmbajë një tjetër kusht brenda vetes. Praktika në këtë modul do t'i ndihmojë studentët të vlerësojnë kuptimin praktik të udhëzimeve kushtëzuese.

Temat

  1. Optimizimi dhe testimi i kushteve
  2. Përdorimi i më shumë se një kushti në një program
  3. Prioriteti i kushteve
  4. Përgatitja e projektit 7 (6-7)

100 PIKË

Moduli 4 - Prezantimi i variablave

Në këtë modul, studentët mësojnë se çfarë janë variablat dhe si të caktojnë vlerë për një variabël. Ata zbulojnë llojet e ndryshme të variablave dhe mënyrën se si mund të aplikohen në programim.

Temat

  1. Çfarë është një variabël?
  2. Variablat si pjesë e programit
  3. Llojet e variablave
  4. Përgatitja e projektit (8-9)