Niveli 2 - Programoj në IDE të ndryshme dhe krijoj lojëra

Niveli "Programoj në IDE të ndryshme dhe krijoj lojëra" përfshin aplikimin praktik të materialit të mësuar në disa module të para, hartimin e algoritmeve komplekse dhe përmirësimin e njohurive për variablat. Në këtë nivel, fëmijët kanë mundësinë të testojnë plotësisht njohuritë e tyre duke krijuar lojëra komplekse. Këtu fëmijët mësojnë të punojnë me më shumë se një variabël dhe të përcaktojnë llojet e tyre vetë në varësi të asaj që u nevojitet për lojërat e tyre. Në këtë nivel, fëmijët programojnë sjelljen e robotëve dhe përdorin variabla për herë të parë. Së fundmi, në këtë nivel, fëmijët mësojnë si të lexojnë një kod të gatshëm dhe ta debug-ojnë atë - pra, debug-imin. Sërish, ne mbështetemi në shumëllojshmërinë e mjediseve programore dhe mjeteve harduerike pasi është thelbësore për fëmijët të shohin menjëherë zbatimin e programit që kanë koduar dhe mënyrën se si ndryshon duke ndryshuar një ose më shumë udhëzime.

Certifikatë

Certificates Mindhub

Studenti do të marrë certifikatë për çdo nivel të përfunduar.

Pikë bonus

500 pikët

Çdo modul i përfunduar ju sjell 100 pikë dhe niveli i plotë 500 pikë.

Mjetet

tynker scratch-logo hopscotch microbit

Disa nga instrumentet dhe mjediset e programimit të përdorura nga studentët në këtë nivel.

Boards

Një nivel = 4 module

Location

Një modul = 4 klasë

Time

Një klasë = 120 minuta

Regjistrohu

100 PIKË

Moduli 1 - Krijimi dhe thjeshtësimi i algoritmeve

Duke optimizuar udhëzimet në algoritmet komplekse nga modulet deri më tani, studentët mësojnë se si të thjeshtojnë programet e tyre. Në këtë modul, ata përgatisin projekte dhe praktikojnë aftësitë e tyre në ndërtimin e algoritmeve dhe programeve.

Temat

  1. Çfarë është një algoritëm?
  2. Konstruktimi i një algoritmi
  3. Thjeshtimi i një algoritmi
  4. Përgatitja e projektit 5 (8-9)

100 PIKË

Moduli 2 - Algoritme që përmbajnë cikle, kushte dhe ngjarje bazë

Fokusi në këtë modul do të jetë që fëmijët të mendojnë se si të përdorin strukturat kushtëzuese në mënyrë optimale dhe si të konvertojnë lloje të ndryshme ciklesh. Ata do të përdorin aftësitë që kanë zhvilluar për të krijuar lojëra dhe programe më komplekse.

Temat

  1. Prioriteti i veprimeve në algoritmet komplekse. Përdorimi i kushteve dhe cikleve në një algoritëm
  2. Algoritmet komplekse
  3. Debugging i zhvillimit të algoritmeve komplekse
  4. Përgatitja e projektit 6 (8-9)

100 PIKË

Moduli 3 - Ku janë variablat e mia? (Variablat)

Ky modul do të prezantojë fëmijët me konceptin e variablës. Ata do të mësojnë se si të vendosin vlerën fillestare të një variable dhe si ta modifikojnë atë gjatë procesit të punës. Ata do të mësojnë rreth llojeve të ndryshme të variablave dhe se si t'i përdorin ato në mjediset e ndryshme të programimit.

Temat

  1. Çfarë është një variabël? Përkufizimi dhe aplikimi
  2. Llojet dhe vlerat e variablave
  3. Llojet e variablave
  4. Përgatitja e projektit 7 (8-9)

100 PIKË

Moduli 4 - Moduli i projektit

Në këtë modul projekti, fëmijët do të zhvillojnë module projekti dhe të krijojnë lojëra. Përveç kësaj, ata do të kenë mundësinë të praktikojnë gjithçka që kanë mësuar duke përmbushur misione të ndryshme interesante nga konkurset ndërkombëtare të programimit.

Temat

  1. Përgatitja e një projekti që përfshin ndërveprimin mes objektit harduer dhe softuer
  2. Përgatitja e një projekti - një lojë interaktive me aplikimin e ngjarjeve
  3. Zbatimi i një projekti robotik nga një konkurs programimi
  4. Krijimi i një projekti nga ideja vetjake dhe prezantimi i tij para një audience