Niveli 3 - Bazat e avancuara të programimit

Ky nivel prezanton nxënësit me shpërndarjen e algoritmeve në funksione dhe procedura duke përdorur programimin me blloqe në një shumëllojshmëri mjedisesh. Ata forcojnë aftësitë e tyre për të punuar me variabla duke krijuar lojëra interaktive dhe duke programuar robotë dhe borde Micro:bit. Ata prezantohen me konceptin e regjistrit të memories dhe zhvillojnë një projekt interesant dhe kompleks në pjesën përfundimtare të nivelit.

Certifikatë

Certificates Mindhub

Studenti do të marrë certifikatë për çdo nivel të përfunduar.

Pikë bonus

500 pikët

Çdo modul i përfunduar ju sjell 100 pikë dhe niveli i plotë 500 pikë.

Mjetet

sphero scratch-logo tynker microbit

Disa nga instrumentet dhe mjediset e programimit të përdorura nga studentët në këtë nivel.

Boards

Një nivel = 4 module

Location

Një modul = 4 klasë

Time

Një klasë = 120 minuta

Regjistrohu

100 PIKË

Moduli 1 - Punë me variablat

Tani që fëmijët janë njohur me variablat dhe mënyrën se si ato ndryshojnë programin tonë, në këtë modul, fëmijët do të thellojnë njohuritë e tyre mbi punën me variablat dhe do të mësojnë se si t'u caktojnë vlera atyre. Ata do të plotësojnë programet e tyre me më shumë se një variabël duke zhvilluar projekte interesante me robotë dhe duke krijuar lojëra argëtuese.

Temat

  1. Vlerat e variablave. Caktimi i vlerave
  2. Hyrje në listat
  3. Puna me më shumë se një variabël
  4. Përgatitja e projektit 9 (8-9)

100 PIKË

Moduli 2 - Operatorët e programit

Duke njohur operatorët, fëmijët do të kenë mundësinë të kuptojnë se si secili prej tyre ndikon në të dhënat në program. Ata gjithashtu do të kuptojnë se çfarë janë operandët dhe pse ata kanë një rol të rëndësishëm në kodin e programimit.

Temat

  1. Natyra e operatorëve
  2. Çfarë janë operandët? Llojet e operatorëve
  3. Literalët - caktimi i vlerës për një variabël
  4. Përgatitja e projektit (8-9)

100 PIKË

Moduli 3 - Procedurat dhe funksionet - natyra dhe aplikimi

Në këtë modul, fëmijët do të plotësojnë njohuritë e tyre duke mësuar rreth procedurave dhe funksioneve. Ata do të zbulojnë për çfarë përdoren ato dhe si të optimizojnë një program duke krijuar funksione që përmbajnë një numër të ndryshëm udhëzimesh.

Temat

  1. Përgatitja e projektit (8-9)
  2. Përkufizimi i procedurave
  3. Funksionet. Aplikimi i funksioneve
  4. Prioriteti i udhëzimeve kur ndërtohet një funksion.

100 PIKË

Moduli 4 - Moduli praktik - aplikimi i njohurive të fituara

Në këtë modul, fëmijët do të përmirësojnë aftësitë e tyre duke përgatitur projekte të ndryshme, duke përfshirë ndërveprimin midis objekteve harduerike dhe softuerike. Ata do të përmbushin misionet kualifikuese robotike nga konkursi ndërkombëtar i programimit.

Temat

  1. Përgatitja e një projekti me efekte 3D
  2. Puna në një projekt kompleks që përmban më shumë se një funksion
  3. Zhvillimi i një loje me një variabël për të gjitha karakteret dhe variabla për secilin karakter
  4. Përmbushja e misioneve robotike nga një konkurs ndërkombëtar programimi