
Niveli "Jam krijues lojërash dhe programues i AI për robotë" përfshin aplikimin praktik të materialit të mësuar në 2 nivelet e para, hartimin e algoritmeve komplekse dhe përmirësimin e njohurive për variablat. Në këtë nivel, fëmijët kanë mundësinë të testojnë njohuritë e tyre duke krijuar lojëra komplekse. Këtu fëmijët mësojnë të punojnë me më shumë se një variabël dhe të përcaktojnë llojet e tyre vetë në varësi të asaj që u nevojitet për lojërat e tyre. Në këtë nivel, fëmijët programojnë sjelljen e robotëve dhe përdorin variabla për herë të parë. Së fundmi, në këtë nivel, fëmijët mësojnë si të lexojnë një kod të gatshëm dhe ta debug-ojnë atë - pra, debug-imin. Sërish, ne mbështetemi në shumëllojshmërinë e mjediseve programore dhe mjeteve harduerike pasi është thelbësore për fëmijët e moshës 6 dhe 7 vjeç të shohin menjëherë zbatimin e programit që kanë koduar dhe mënyrën se si ndryshon duke ndryshuar një ose më shumë udhëzime.
Studenti do të marrë certifikatë për çdo nivel të përfunduar.
500 pikët
Çdo modul i përfunduar ju sjell 100 pikë dhe niveli i plotë 500 pikë.
Disa nga instrumentet dhe mjediset e programimit të përdorura nga studentët në këtë nivel.
Në këtë modul, fëmijët do të zhvillojnë aftësitë e tyre të programimit duke përmirësuar një nga aftësitë më të rëndësishme të zhvilluesve - si të thjeshtojnë algoritmet e sofistikuara duke optimizuar udhëzimet në to.
Kur krijojmë një program kompleks, duhet të marrim parasysh një sërë situatash të mundshme që mund të na pengojnë të arrijmë qëllimin e dëshiruar. Këtu fokusohemi te fëmijët duke menduar se si të përdorin strukturat kushtëzuese në mënyrë optimale dhe si të konvertojnë lloje të ndryshme ciklesh. Pas kësaj, ata do të programojnë në praktikë efektet “e jashtme” që do të zgjidhen duke zbatuar sekuenca të ndryshme udhëzimesh “brenda” algoritmit.
Tani që fëmijët janë njohur me variablat, ata do të thellojnë njohuritë e tyre për caktimin e vlerave të ndryshme variablave. Ata do të përfshijnë më shumë se një variabël në programe, në varësi të asaj se sa janë të nevojshme për lojën e veçantë.
Le të zbatojmë gjithçka që kemi mësuar në një modul interesant që përfshin projekte të ndryshme në të cilat do të kodojmë sjelljen e robotëve të ndryshëm. Për më tepër, në këtë modul ne do të kombinojmë të gjitha njohuritë që kemi fituar për të krijuar lojëra argëtuese dhe interaktive.