Niveli 4 - Jam i rritur dhe mund të programoj vetë

Ky nivel prezanton programuesit e vegjël me shpërndarjen e algoritmeve në funksione dhe procedura duke përdorur programimin me blloqe në një shumëllojshmëri mjedisesh. Ata forcojnë aftësitë e tyre për të punuar me variabla duke krijuar lojëra interaktive dhe duke programuar robotë dhe borde Micro:bit. Ata prezantohen me konceptin e regjistrit të memories dhe zhvillojnë projekte interesante në pjesën e projektit të nivelit.

Certifikatë

Certificates Mindhub

Studenti do të marrë certifikatë për çdo nivel të përfunduar.

Pikë bonus

500 pikët

Çdo modul i përfunduar ju sjell 100 pikë dhe niveli i plotë 500 pikë.

Mjetet

scratch-logo sphero microbit tynker

Disa nga instrumentet dhe mjediset e programimit të përdorura nga studentët në këtë nivel.

Boards

Një nivel = 4 module

Location

Një modul = 4 klasë

Time

Një klasë = 120 minuta

Regjistrohu

100 PIKË

Moduli 1 - Prezantimi dhe aplikimi i operatorëve

Në këtë modul, fëmijët do të mësojnë natyrën e operatorëve dhe funksionet që ata kanë brenda programit. Ata do të përdorin operatorë të ndryshëm si pjesë e kodit që do të përpunojë të dhënat.

Temat

  1. Çfarë është një operator?
  2. Llojet e operatorëve. Operandët.
  3. Çfarë është një literal?
  4. Përgatitja e projektit (8-9)

100 PIKË

Moduli 2 - Prezantimi dhe aplikimi i procedurave dhe funksioneve

Në këtë modul, fëmijët do të plotësojnë njohuritë e tyre duke mësuar rreth procedurave dhe funksioneve. Ne do të zbulojmë për çfarë përdoren ato dhe si të optimizojmë programet duke krijuar funksione që përmbajnë një numër të ndryshëm udhëzimesh.

Temat

  1. Çfarë janë procedurat?
  2. Funksionet - përkufizimi dhe aplikimi
  3. Vlera e funksioneve. Caktimi i një vlere për një funksion
  4. Përgatitja e projektit (8-9)

100 PIKË

Moduli 3 - Projekte për krijimin e lojërave dhe animacionit interaktiv

Në këtë modul, fëmijët do të krijojnë lojëra duke aplikuar struktura kushtëzuese, cikle dhe ngjarje bazë. Ata do të zhvillojnë animacionin e tyre interaktiv me kushte dhe abstraksione të ndryshme. Ata do të plotësojnë njohuritë e tyre duke ndërtuar një program kompleks që përfshin ndërveprimin midis objekteve harduerike dhe softuerike.

Temat

  1. Zhvillimi i një loje duke aplikuar konstruksione kushtesh dhe cikle
  2. Përgatitja e një projekti që përmban ngjarje bazike
  3. Përgatitja e një animacioni interaktiv me kushte dhe përsëritje
  4. Përgatitja e një projekti që përfshin ndërveprimin mes objektit softuer dhe harduer

100 PIKË

Moduli 4 - Moduli i projektit përfundimtar

Në këtë modul, fëmijët do të krijojnë projekte që përfshijnë të gjithë elementët bazë të programimit, si lloje të ndryshme ciklesh, kushte, ngjarje, procedura dhe funksione. Ata do të krijojnë efekte 3D në animacione dhe lojëra, do të zhvillojnë programe të ndryshme për ndërveprimin midis më shumë se një roboti dhe animacione interaktive.

Temat

  1. Krijimi i një efekti 3D në animacione dhe lojëra
  2. Krijimi i një projekti që përfshin më shumë se një robot
  3. Përgatitja e një projekti që përfshin më shumë se një funksion
  4. Përmbushja e misioneve nga robotët, probleme nga garat