Programimi i aplikacioneve mobile me App Inventor

Pasi fëmijët kanë zotëruar bazat e programimit, është koha të ndërtojnë mbi njohuritë e tyre duke krijuar aplikacione mobile. Çdo projekt që fëmijët do të krijojnë do të përbëhet nga dy pjesë – një pjesë dizajni dhe një pjesë programimi. Me ndihmën e dizajnit, ata do të jenë në gjendje të tregojnë krijimtarinë, mjeshtërinë dhe ndjesinë e tyre për rregullimin, grupimin dhe përputhjen e ngjyrave. Duke kaluar nëpër kurs, fëmijët do të kenë njohuri të mjaftueshme për të krijuar aplikacione dizajni për pajisjet e tyre mobile. Çdo projekt do të zgjerojë horizontet e tyre të njohurive dhe do të ndërtojë mendimin logjik që çdo programues përdor. Çdo mësim është për ndërtimin e një projekti të pavarur, dhe me kalimin e çdo ore do të bëhet gjithnjë e më shumë i përbërë dhe do të fitojë pamjen me të cilën janë mësuar ndërsa përdorin pajisjet e tyre mobile.

Certifikatë

Certificates Mindhub

Studenti do të marrë certifikatë për çdo nivel të përfunduar.

Pikë bonus

500 pikët

Çdo modul i përfunduar ju sjell 100 pikë dhe niveli i plotë 500 pikë.

Mjetet

mit-app-inventor

Disa nga instrumentet dhe mjediset e programimit të përdorura nga studentët në këtë nivel.

Boards

Një nivel = 4 module

Location

Një modul = 4 klasë

Time

Një klasë = 120 minuta

Regjistrohu

100 PIKË

Moduli 1 - Fillimi me aplikacionet mobile

Në këtë modul, fëmijët do të prezantohen me botën e aplikacioneve mobile. Ata do të prezantohen me një mjedis të ri programimi në të cilin do të kujdesen jo vetëm për kodin që duhet të ndërtojnë, por edhe për dizajnin e aplikacioneve që do të krijojnë. Ata do të mësojnë terma si operatori kushtëzues, procedura, funksion, por në të njëjtën kohë, përveç aftësive të tyre të programimit, ata gjithashtu do të zhvillojnë ato që do t'i ndihmojnë të vizualizojnë komponentët e dhënë për ta bërë aplikacionin e tyre të duket sa më mirë.

Temat

  1. Fillimi me aplikacionet mobile
  2. Mund të përdor një operator kushtëzues
  3. Procedurë për kod më të lexueshëm
  4. Rregulloj komponentët

100 PIKË

Moduli 2 - Ciklet dhe rrotullimi i listave

Në këtë modul, fëmijët do të prezantohen, në mënyrë rrotative, me përdorimin e cikleve si një pjesë integrale e çdo projekti, por përveç cikleve, ata do të prezantohen edhe me një kanavacë në të cilën do të zhvillohet veprimi i lojës së tyre. Ata do të mësojnë se si të programojnë objektet që të lëvizin kur telefoni anon në një drejtim të caktuar, dhe veçori të tjera argëtuese dhe të dobishme të App Inventor.

Temat

  1. Ne përdorim ciklet pa ndërprerje
  2. Loja Kanavacë
  3. Kubi merr jetë
  4. Thesari i artë

100 PIKË

Moduli 3 - Unë përdor lista dhe baza të dhënash

Në këtë modul, fëmijët do të prezantohen me përdorimin e bazave të të dhënave duke mësuar se çfarë do të thotë Baza e të Dhënave, për çfarë përdoret dhe ku mund ta gjejmë një të tillë. Ne gjithashtu do të testojmë memorien e tyre duke krijuar aplikacionin e tyre që përzien një grup numrash dhe ata duhet t’i përputhin dy nga dy derisa të gjejnë të gjitha çiftet që janë përzier. Termi fletë dhe përdorimi i tij në projektet tona do të prezantohen.

Temat

  1. Ninja mobile
  2. Kontroll i memories
  3. Gjarpri zvarritës
  4. Baza të dhënash

100 PIKË

Moduli 4 - Aplikacione mobile për profesionistët

Në këtë modul, fëmijët do të kenë fituar tashmë njohuri të forta për t'i ndihmuar ata të ndërtojnë projekte të pavarura për pajisjet e tyre mobile. Ata do të fitojnë njohuri të tilla si çfarë është debugging dhe si mund ta përdorim atë në App Inventor, do të mësojnë për njësitë e ndryshme të memories së aplikacionit dhe çfarë është concatenation, string dhe substring të cilat do t’i përdorin në projektet e tyre.

Temat

  1. Mund të luaj golf
  2. Gjeje numrin
  3. Shkatërro tullat
  4. Dinozauri që vrapon