Programimi me JavaScript në Minecraft

Në këtë nivel, fëmijët kanë mundësinë të eksplorojnë koncepte të shkencës kompjuterike duke përdorur Microsoft MakeCode dhe Minecraft. Qëllimi i kursit është të zhvillojë logjikën, mendimin krijues dhe hapësinor në një mënyrë që fëmijët të kuptojnë koncepte komplekse të programimit, si ngjarjet (events), kushtet (conditions), variablat, ciklet (loops), funksionet, etj., përmes prizmit të botës virtuale 3D të Minecraft duke shkruar në JavaScript. Ky kurs është shumë i veçantë, veçanërisht sepse ofron një mundësi për fëmijët të mësojnë përmes platformës së një prej lojërave kompjuterike më të njohura në botë – Minecraft. Mësimi përmes platformës së Microsoft do t'i ndihmojë ata të eksplorojnë dhe të testojnë për veten e tyre saktësisht se si funksionon kjo lojë në thelb. Kjo do të zgjerojë horizontet e tyre dhe do të zgjojë dëshirën e tyre për krijimtari.

Certifikatë

Certificates Mindhub

Studenti do të marrë certifikatë për çdo nivel të përfunduar.

Pikë bonus

500 pikët

Çdo modul i përfunduar ju sjell 100 pikë dhe niveli i plotë 500 pikë.

Mjetet

js_minecraft

Disa nga instrumentet dhe mjediset e programimit të përdorura nga studentët në këtë nivel.

Boards

Një nivel = 4 module

Location

Një modul = 4 klasë

Time

Një klasë = 120 minuta

Regjistrohu

100 PIKË

Moduli 1 - A mund të programojmë në Minecraft me JavaScript?

Në këtë modul, do të mësojmë termat bazë në JavaScript dhe si t'i zbatojmë ato në platformën Minecraft Education Edition. Do të mësojmë si të krijojmë ngjarje të ndryshme për të kontrolluar kohën, karakteret, agjentin dhe pjesëmarrësit e tjerë në lojë. Do të mësojmë për sistemin e koordinatave tre-dimensionale me ndihmën e të cilit do të jemi në gjendje të orientohemi dhe të lëvizim shpejt. Do të përdorim variabla për ta bërë lojën tonë edhe më interesante. Tornadoja e cikleve gjithashtu do të jetë e pranishme sepse do të dëshirojmë që kjo aventurë të përsëritet shumë herë.

Temat

  1. Çfarë janë ngjarjet dhe si lidhen me JavaScript
  2. Sistemi tre-dimensional i koordinatave
  3. Krijimi i variablave të ndryshme
  4. Të rrotullohemi me ndihmën e cikleve

100 PIKË

Moduli 2 - Le të fillojmë të ndërtojmë me JavaScript

Gjatë këtij moduli, fëmijët do të përmirësojnë njohuritë e tyre dhe sistemi i koordinatave do të përdoret për të vendosur një pozicion specifik nga ku agjenti mund të fillojë ndërtimin e ndërtesave të ndryshme. Do të kalojmë në cikle më komplekse të folezuara me të cilat do të bëjmë ndërtesa realiste. Nuk ka mënyrë për të mësuar një gjuhë programimi si JavaScript pa mësuar për operatorët kushtorë dhe konceptin e funksioneve dhe metodave, sepse këto konstrukte janë një pjesë bazë e programimit. Fëmijët do të krijojnë koleksione të mrekullueshme objektash për ta bërë botën e tyre unike me ndihmën e rreshta-ve në JavaScript.

Temat

  1. A mund të bëjmë pa operatorët kushtorë
  2. Futja e operatorëve kushtorë
  3. Funksionet dhe metodat në JavaScript
  4. A ka rreshta në JavaScript?

100 PIKË

Moduli 3 - A mësuam gjithçka në Minecraft?

Gjatë këtij moduli, fëmijët do të përmirësojnë njohuritë e tyre për JavaScript. Duke zgjidhur probleme me vështirësi të ndryshme, ata do të përmirësojnë aftësitë e tyre. Duke kaluar nivele të ndryshme, fëmijët do të zhvillojnë aftësitë e tyre për të krijuar lloje të ndryshme modelesh dhe duke i përdorur ato, ata do të vazhdojnë në sfidën e radhës. Çdo nivel është edhe më interesant dhe emocionues. Një moment kur Minecraft është ndërtuar përmes prizmit, kuptimit dhe dëshirave të tyre.

Temat

  1. Rishikimi i ngjarjeve në JavaScript
  2. Rishikimi i cikleve me kusht
  3. Rishikimi i variablave
  4. Rishikimi i cikleve të mbivendosura

100 PIKË

Moduli 4 - Në Minecraft mund të bëjmë gjithçka me ndihmën e JavaScript

Ky nivel do të tregojë se sa e afërt është linja midis programimit dhe matematikës. Duke përdorur llogaritje të ndryshme, ata mund të ndërtojnë modele në lojën e tyre të preferuar Minecraft. Gjatë këtij niveli, ata do të krijojnë një orë me të cilën nuk do të humbasin nga sytë kohën reale, dhe pse jo të krijojnë lagjen e tyre mesjetare ose moderne? E gjithë kjo do të jetë realiste duke përdorur JavaScript dhe Minecraft. Çfarë mund të jetë më mirë sesa të argëtohesh dhe të mësosh një gjuhë të re programimi për të përmirësuar veten? Gjatë këtij moduli, fëmijët do të krijojnë një lojë brenda lojës duke përdorur gjithçka që kanë mësuar (cikle, rreshta, matrica, operatorë kushtorë, variabla, metoda, funksione, etj.).

Temat

  1. Numërimi mbrapsht para shpërthimit të vullkanit
  2. Ylberi mbretëror
  3. Lagjja e shtëpive dhe gratacelave
  4. Shahu i detit - projekti final