Zhvillimi dhe dizenjimi i lojërave me Kodu

Në këtë nivel, fëmijët do të njihen me mjedisin e programimit Kodu dhe do të mësojnë se si të krijojnë lojërat e tyre. Duke përdorur blloqet e kodit të njohura tashmë, fëmijët do të mësojnë rreth koncepteve kryesore të programimit përmes prizmit të dizajnit dhe programimit të lojërave 3D. Në fund të këtij niveli, fëmijët do të jenë në gjendje të krijojnë lojërat e tyre për t'i ndarë dhe luajtur me miqtë e tyre. Programi është i përshtatshëm për nxënësit e avancuar dhe fillestarët.

Certifikatë

Certificates Mindhub

Studenti do të marrë certifikatë për çdo nivel të përfunduar.

Pikë bonus

500 pikët

Çdo modul i përfunduar ju sjell 100 pikë dhe niveli i plotë 500 pikë.

Mjetet

wonder scratch-logo hopscotch microbit

Disa nga instrumentet dhe mjediset e programimit të përdorura nga studentët në këtë nivel.

Boards

Një nivel = 4 module

Location

Një modul = 4 klasë

Time

Një klasë = 120 minuta

Regjistrohu

100 PIKË

Moduli 1 - Konceptet bazë në mjedisin KODU

Në këtë modul, fëmijët do të hedhin hapat e tyre të parë në dizajnin e lojërave 3D duke mësuar si të punojnë me platformën KODU dhe duke kaluar nëpër shumë nga specifikat e saj. Ata kanë nevojë për këtë njohuri për modulet e ardhshme ku do të ndërtojnë mbi atë që kanë mësuar dhe do të lënë imagjinatën e tyre të lirë me KODU. Gjatë punës së tyre, ata do të kenë mundësinë të mësojnë koncepte të reja programimi përmes prizmit të platformës së dizajnit të lojërave 3D KODU. Ne do të zgjerojmë njohuritë tona duke hedhur bazat e programimit të bazuar në ngjarje dhe do të zbulojmë se si përdoren variablat në KODU.

Temat

  1. Çfarë është KODU? Veçoritë e punës me këtë platform
  2. Sa shpejt mund të ecim? Programimi i drejtuar nga ngjarjet
  3. Vendosja e objektivave dhe nisja e raketave
  4. Lojtari 1 kundër Lojtarit 2. Shtimi i lojtarëve dhe mbledhja e pikëve. Si të përdorim variablat?

100 PIKË

Moduli 2 - Dizajni modern i lojërave

Në këtë modul, ne do të përsosim lojërat tona për të krijuar një hapësirë virtuale të përfunduar dhe të menduar mirë ku do të veprojnë personazhet tona. Ne do të mësojmë se çfarë bëjnë dizajnerët e vërtetë të lojërave dhe si e bëjnë atë. Për ta bërë këtë, do të hedhim një vështrim në veçoritë e ndryshme të programimit dhe se si aplikohen ato. Ne do të mësojmë si t'i bëjmë personazhet të flasin në lojërat tona duke përdorur ngjarje.

Temat

  1. Bota e përrallave. Si e bëjnë dizajnerët e lojërave?
  2. A mund të kalosh nëpër labirint? Funksionet në programim
  3. Kamerat në veprim: Si të krijoni lojëra solo dhe me shumë lojtarë?
  4. Personazhet tanë mund të flasin?

100 PIKË

Moduli 3 - Zhvillimi i lojërave 3D

Në këtë modul, ne do të kuptojmë se si dizajnerët planifikojnë lojërat e tyre dhe cili është aspekti më thelbësor i planifikimit. Ne do të mësojmë të mendojmë si dizajnerë duke krijuar dhe programuar hapësira komplekse 3D. Ne do të mësojmë se si të përdorim operatorët në KODU. Ne do të mësojmë se si të krijojmë lojëra me ndjekje-rruge dhe të ndërtojmë algoritme komplekse së bashku me fëmijët. Ne do të mësojmë se si të përdorim lloje të ndryshme ciklesh programimi.

Temat

  1. Lojëra reale. Operatorët e programimit
  2. Objektiva të vështira: Rritja e vështirësisë së lojës dhe Ndjekja e Rrugës. Algoritmet në programim
  3. Efektet speciale. Ciklet në programim
  4. Muzika dhe efektet zanore

100 PIKË

Moduli 4 - Tani mund të përdorim KODU për të krijuar botë dhe personazhe komplekse 3D

Në këtë modul, ne fokusohemi në zhvillimin e projekteve më komplekse dhe fëmijët kanë mundësinë të krijojnë dhe programojnë botët e tyre. Në këtë fazë të programit, fëmijët tashmë janë në gjendje të ndërtojnë algoritme dhe të përdorin funksione. Ne do të mësojmë më shumë rreth konstrukteve kushtëzuese. Do të mësojmë se çfarë është programimi i bazuar në objekte.

Temat

  1. Gara midis dy lojtarëve. Deklaratat kushtëzuese në programim
  2. Mision i veçantë
  3. Përvoja Rrëshqitja-Anësore
  4. Bota e iluzioneve. Projekti përfundimtar