
Në këtë nivel, fëmijët do të njihen me mjedisin e programimit Kodu dhe do të mësojnë se si të krijojnë lojërat e tyre. Duke përdorur blloqet e kodit të njohura tashmë, fëmijët do të mësojnë rreth koncepteve kryesore të programimit përmes prizmit të dizajnit dhe programimit të lojërave 3D. Në fund të këtij niveli, fëmijët do të jenë në gjendje të krijojnë lojërat e tyre për t'i ndarë dhe luajtur me miqtë e tyre. Programi është i përshtatshëm për nxënësit e avancuar dhe fillestarët.
Studenti do të marrë certifikatë për çdo nivel të përfunduar.
500 pikët
Çdo modul i përfunduar ju sjell 100 pikë dhe niveli i plotë 500 pikë.
Disa nga instrumentet dhe mjediset e programimit të përdorura nga studentët në këtë nivel.
Në këtë modul, fëmijët do të hedhin hapat e tyre të parë në dizajnin e lojërave 3D duke mësuar si të punojnë me platformën KODU dhe duke kaluar nëpër shumë nga specifikat e saj. Ata kanë nevojë për këtë njohuri për modulet e ardhshme ku do të ndërtojnë mbi atë që kanë mësuar dhe do të lënë imagjinatën e tyre të lirë me KODU. Gjatë punës së tyre, ata do të kenë mundësinë të mësojnë koncepte të reja programimi përmes prizmit të platformës së dizajnit të lojërave 3D KODU. Ne do të zgjerojmë njohuritë tona duke hedhur bazat e programimit të bazuar në ngjarje dhe do të zbulojmë se si përdoren variablat në KODU.
Në këtë modul, ne do të përsosim lojërat tona për të krijuar një hapësirë virtuale të përfunduar dhe të menduar mirë ku do të veprojnë personazhet tona. Ne do të mësojmë se çfarë bëjnë dizajnerët e vërtetë të lojërave dhe si e bëjnë atë. Për ta bërë këtë, do të hedhim një vështrim në veçoritë e ndryshme të programimit dhe se si aplikohen ato. Ne do të mësojmë si t'i bëjmë personazhet të flasin në lojërat tona duke përdorur ngjarje.
Në këtë modul, ne do të kuptojmë se si dizajnerët planifikojnë lojërat e tyre dhe cili është aspekti më thelbësor i planifikimit. Ne do të mësojmë të mendojmë si dizajnerë duke krijuar dhe programuar hapësira komplekse 3D. Ne do të mësojmë se si të përdorim operatorët në KODU. Ne do të mësojmë se si të krijojmë lojëra me ndjekje-rruge dhe të ndërtojmë algoritme komplekse së bashku me fëmijët. Ne do të mësojmë se si të përdorim lloje të ndryshme ciklesh programimi.
Në këtë modul, ne fokusohemi në zhvillimin e projekteve më komplekse dhe fëmijët kanë mundësinë të krijojnë dhe programojnë botët e tyre. Në këtë fazë të programit, fëmijët tashmë janë në gjendje të ndërtojnë algoritme dhe të përdorin funksione. Ne do të mësojmë më shumë rreth konstrukteve kushtëzuese. Do të mësojmë se çfarë është programimi i bazuar në objekte.