Zhvillimi i lojërave në Roblox

Në këtë nivel, fëmijët do të mësojnë se si të krijojnë lojërat e tyre me ndihmën e Roblox Studio - nga lojërat me pengesa deri te aventurat emocionuese me të cilat do të sfidojnë miqtë e tyre. Fëmijët do të kalojnë përmes koncepteve bazë të dizajnit të lojërave dhe gjuhës së programimit Lua, si dhe do të rishikojnë të gjitha konceptet bazë të mbuluara deri tani, por këtë herë duke përdorur një gjuhë të vërtetë programimi. Në fund të këtij niveli, fëmijët do të jenë në gjendje të krijojnë lojërat e tyre për t'i ndarë dhe luajtur me miqtë e tyre. Programi është i përshtatshëm për nxënësit e avancuar dhe fëmijët që kanë mbuluar kurset tona të detyrueshme.

Certifikatë

Certificates Mindhub

Studenti do të marrë certifikatë për çdo nivel të përfunduar.

Pikë bonus

500 pikët

Çdo modul i përfunduar ju sjell 100 pikë dhe niveli i plotë 500 pikë.

Mjetet

wonder scratch-logo hopscotch microbit

Disa nga instrumentet dhe mjediset e programimit të përdorura nga studentët në këtë nivel.

Boards

Një nivel = 4 module

Location

Një modul = 4 klasë

Time

Një klasë = 120 minuta

Regjistrohu

100 PIKË

Moduli 1 - Mësimi i Bazave me Roblox Studio. Loja Obby

 Në modulin e parë, ne do të njihemi me mjedisin e programimit të lojërave Roblox dhe gjuhën e programimit të përdorur për të zhvilluar lojëra në Roblox – Lua. Ne do të prezantojmë elementet kryesore të Roblox Studio dhe do të mësojmë si të krijojmë elemente në lojën tonë. Në këtë modul, ne krijojmë lojën tonë  të kursit me pengesa. Në të, lojtari kërcen nga një objekt në tjetrin duke shmangur pengesat për të arritur në fund të nivelit

Temat

  1. Hyrje në Roblox Studio dhe Lua
  2. Krijimi me Roblox dhe programimi me Lua
  3. Krijimi i elementeve komplekse dhe skripteve komplekse
  4. Duke lëvizur rreth

100 PIKË

Moduli 2 - Harta e Aventurës

Në modulin e dytë, ne do të zhvillojmë lojën tonë të aventurës ku lojtari eksploron botën tonë. Në këtë modul, ne fokusohemi te elementet kryesore të lojërave të aventurës. Lojtari zbulon elemente në hartë, i mbledh dhe i shet për të fituar ar. Me arin e mbledhur, ai mund të blejë një çantë më të madhe për të mbledhur më shumë elemente

Temat

  1. Krijimi i armës tënde në lojë
  2. Krijimi i objekteve që do të mblidhen gjatë lojës
  3. Mbledhja dhe shitja e objekteve
  4. Krijimi i dyqanit tonë për të shitur dhe përmirësuar

100 PIKË

Moduli 3 - Vrapues i Pafund

Në modulin e tretë, ne do të krijojmë lojën tonë me vrapues të pafund ku lojtari duhet të shmangë pengesat që vijnë dhe të mbijetojë sa më gjatë që të jetë e mundur. Në këtë modul, ne do të krijojmë, ngjyrosim dhe lëvizim objektet në lojë duke përdorur kodin e programimit.

Temat

  1. Krijimi i objekteve që lëvizin
  2. Ndërto me kod
  3. Vizato me kod
  4. Përfundo lojën tënde

100 PIKË

Moduli 4 - Beteja Mbretërore

Në modulin e katërt, ne do të krijojmë lojën tonë Beteja Mbretërore. Në këtë lloj lojërash, kundërshtarët konkurrojnë derisa vetëm një lojtar të mbetet në arenë. Ky lloj lojërash përfshin një mënyrë për të eliminuar lojtarët. Kur vetëm një lojtar mbijeton ose kur koha përfundon, ndeshja përfundon dhe fillon një raund i ri. Gjatë zhvillimit të këtij lloji loje, ne kalojmë nëpër faza të ndryshme: planifikimi i lojës, dizajni, kodimi dhe testimi, përmirësimet e lojës.

Temat

  1. Krijo një lojë me shumë lojtarë
  2. Kontrolli i lojtarëve
  3. Krijo një kohëmatës brenda lojës
  4. Përfundimi i ndeshjes